Retourneren en klachten

Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelde producten of is er schade? Dat is vervelend. Maar wij doen niet moeilijk. Je kan de spullen tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je order terugsturen. Laat ons wel altijd op voorhand iets weten, want misschien kan het al wel direct opgelost worden.

stappenplan

  1. Neem via de email contact met ons op en laat ons weten wat er precies fout is. Een gedetailleerde omschrijving en foto’s helpen om het proces te versnellen.  Klachten via facebook, telefoon of sms zijn lastiger om te beantwoorden, dus gewoon even mailen:  yves@detailed.be   En misschien kunnen we al direct iets betekenen voor jou.  Stuur dus nooit zomaar wat terug naar ons
  2. We beantwoorden je email zo snel als mogelijk en zoeken naar een oplossing.
  3. Als er toch wat teruggestuurd moet worden, mailen we je een pakbon om de order terug te sturen. Dit liefst in de originele doos en goed verpakt.
  4. Kleef de pakbon op het pakje en geef het af op een postpunt van bpost, of in je postkantoor.

Bij een terugbetaling zorgen we ervoor dat je zo snel als mogelijk je geld terug hebt. Meestal duurt dit maar een paar dagen, afhankelijk van hoe snel de bank werkt en of er een weekend tussen zit of niet.