Retourneren en klachten

Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelde producten of is er schade? Dat is vervelend. Maar wij doen niet moeilijk. Je kan de spullen tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je order terugsturen. Laat ons wel altijd op voorhand iets weten, want misschien kan het al wel direct opgelost worden. Let wel op, zaken die niet standaard in ons gamma zitten, en dus speciaal voor jou besteld of gemaakt zijn, kunnen niet teruggenomen worden.

stappenplan

  1. Neem via de email contact met ons op en laat ons weten wat er precies fout is. Een gedetailleerde omschrijving en foto’s helpen om het proces te versnellen.  Klachten via facebook, telefoon of sms zijn lastiger om te beantwoorden, dus gewoon even mailen:  yves@detailed.be  Misschien kunnen we zo al direct iets betekenen voor jou.  Stuur dus nooit zomaar wat terug naar ons.
  2. We beantwoorden je email zo snel als mogelijk en zoeken naar een oplossing.
  3. Als er toch wat teruggestuurd moet worden, pak je de producten stevig in en stuur je het terug naar het adres dat we je opgeven.
  4. De retourkosten betaal je wel even zelf, tenzij anders afgesproken via de mail.

Bij een terugbetaling zorgen we ervoor dat je zo snel als mogelijk je geld terug hebt. Meestal duurt dit maar een paar dagen, afhankelijk van hoe snel de bank werkt en of er een weekend tussen zit of niet.