OVER DETAILED.BE

CONTACTEER DETAILED.BE

Iedere dag is een drukke dag in onze detailing-studio. Daarom verkiezen we ervoor om de communicatie zoveel mogelijk via e-mail (Of via het contactformulier) te laten gaan. Hierdoor kunnen we ieder werk en iedere vorm van communicatie de tijd en aandacht geven die nodig is. Gelieve ons te excuseren wanneer we de telefoon niet opnemen of niet niet onmiddellijk op messenger of whatsapp berichten reageren.  Alle E-mails worden uiteraard zo snel als mogelijk beantwoord.

DetaileD.be bvba

Adres:
Begijnendijksesteenweg 62
2230 Ramsel, België
! enkel op afspraak !

BTW-nummer:
BTW: BE 0597 861 082 | RPR Turnhout

Telefoonnummer:
+32 (0) 484 151 151

E-mail:
yves@detailed.be

Heb je na het lezen van de site nog vragen of opmerkingen over DetaileD.be? Over producten? Of heb je ons iets anders te melden?
Dat kan! Stuur ons gewoon een berichtje:

MEETINGS & BEURZEN

Heb je graag dat wij met een standje van DetaileD.be op jouw meeting komen staan? Laat het ons dan zeker weten.

BUSINESS 2 BUSINESS

Geïnteresseerd als autodealer, autopoets- en reconditioneringsbedrijf, autospuitbedrijf of als zakelijke afnemer van Smartwax, Chemical Guys en/of Carpro? Of heeft uw bedrijf interesse om met ons samen te werken voor het detailen van het wagenpark?

Neem dan per e-mail (yves@detailed.be) contact met ons op voor een individuele prijsopgave. Uiteraard staan wij ook klaar voor alle andere vragen of opmerkingen, u kunt ons altijd een e-mail sturen waarna wij u zeker terug contacteren

LOCATIE

U kan ons vinden in Ramsel (B)
Enkel op afspraak!

DetaileD.be

DISCLAIMER

Alle prijzen op de site zijn inclusief 21% btw.

  • Prijzen zijn onder voorbehoud van prijsveranderingen bepaald door de leverancier en drukfouten. Neem contact met ons op voor de laatste prijsinformatie.
  • Foto’s en afbeeldingen zijn niet bindend. De foto’s van verpakkingen of kits kunnen afwijken van het geleverde product. Indien een specifieke verpakking of kit gewenst is, is het aan te raden om hier eerst even over te informeren via email.
  • Verzendingen gebeuren normaal met bpost. Indien je liever gebruik wil maken van een andere verzenddienst, laat het ons dan zeker weten.
  • De orders worden normaal gezien tussen de 1 en 5 werkdagen na je bestelling verzonden. Indien er vertraging optreed, om welke reden dan ook, houden we je daarvan op de hoogte via email. Vertragingen in verzending geven geen recht tot annulatie van je order.
  • Verzendkosten zijn gratis voor orders boven de 30 euro. Onder dat bedrag gelden de verzendkosten die opgegeven worden door bpost bij het afronden van je order.
  • Voor dealers en professionals is de verzendkost 4,95 euro excl btw. Bij bestellingen die rechtstreeks verstuurd worden van de importeur of leverancier, worden alle verzendkosten integraal doorgerekend.
  • Acties, kits en andere voordeelbundels zijn niet mogelijk voor dealers en professionals die genieten van een bepaalde dealerkorting. Zie ook de andere voorwaarden op de laatste bladzijde van je prijslijst.
  • Niet tevreden van je producten? Laat het ons weten. Indien gewenst mag je steeds -na overleg- je order integraal terug sturen en betalen we je order terug. Geen gezeur, we respecteren jouw keuze en willen vooral blije klanten. Dit kan tot maximaal 2 weken na ontvangst van je order.

© Alle foto’s, teksten of wat dan ook terug te vinden op onze site staat onder auteursrechterlijke bescherming van DetaileD.be. Gebruik (in originele of aangepaste vorm) is slechts toegestaan mits voorafgaande schriftelijke toestemming van de beheerder(s) van DetaileD.be. Bij gebruik dient u tevens een exemplaar van de publicatie ter goedkeuring toe te sturen en kan alleen worden toegepast mits goedkeuring EN duidelijke bronvermelding. Misbruik is strafbaar en zal indien daartoe aanleiding is, zowel civielrechterlijk als strafrechterlijk worden vervolgd.

Klachten en/of opmerkingen over beschadigde of onvolledig leveringen dienen binnen 2 dagen na ontvangst van levering naar ons gemaild te worden, met duidelijke omschrijving van de klacht en inclusief minstens 1 foto van het beschadigde/onvolledig pakket. Dat enkel en alleen naar yves@detailed.be. Klachten via facebook, sms, … worden niet behandeld en worden als ongeldig beschouwd.

Garanties op machines kunnen enkel behandeld worden als de machine ons bezorgd wordt in originele verpakking, met origineel aankoopbewijs en duidelijke omschrijving over hoe het stuk gegaan is. Mail ons steeds op voorhand, stuur niet zomaar iets op. Alles wordt in onderling overleg geregeld met de leverancier, daar wij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor enige schade aan het toestel, onderdelen van het toestel of aan andere zaken. We kunnen ook geen garantie geven of de verantwoordelijkheid nemen voor welke schade, direct of indirect veroorzaakt door een product of toestel, aangezien wij geen controle hebben over de wijze waarop het product of toestel gebruikt werd.

Privacy Policy   |   Algemene Voorwaarden   |   GDPR   |   Klachten & retourneren